سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ خوب

صفحه خانگی پارسی یار درباره

گر مدیر وبلاگ و یا وبسایت پربازدیدی هستید و یا بازاریاب حرفه ای

گر مدیر وبلاگ و یا وبسایت پربازدیدی هستید و یا بازاریاب حرفه ای هستید ، می توانید از همین امروز همکاری خود را با ما شروع نموده و از 40% پورسانت فروش ما نهایت استفاده را ببرید.

با استفاده از این بخش ، شما قادر خواهید بود بدون نیاز به هیچگونه هزینه و یا سرمایه ای ، و فقط با استفاده از سایت ما درآمد قابل توجهی به دست آورید . امیدواریم که این بخش برای شما واقعا درآمدزا باشد.

در این قسمت ما و شما با همکاری و مساعدت یکدیگر اقدام به فروش بسته CN3 خواهیم نمود و شما از بابت فروش هر بسته ، 10،000 تومان از ما دریافت خواهید نمود (یعنی 40% از بابت هر فروش) . به این صورت شما به آسانی و به سهولت قادر خواهید بود از اینترنت درآمد بسیار بالایی کسب کنید .... چگونه ؟

روش کار بسیار ساده است . اگر شما در هر روز موفق شوید فقط 2 بسته به فروش برسانید شما روزانه 20 هزار تومان سود خالص دریافت خواهید کرد که این موضوع ، هم به نفع شماست و هم به نفع خریدار جدید .. زیرا او نیز با سه روش کسب درآمد واقعی از اینترنت آشنا خواهد شد و او نیز در عرض چند روز موفق خواهد شد با استفاده از یکی از این سه روش ، به درآمد بالایی دست پیدا کند.

لازم به ذکر است که پورسانتهای کسب شده توسط شما در همان لحظه قابل برداشت بوده و در پایان هر هفته (روزهای پنج شنبه) به حساب شما واریز خواهد شد. برداشت پورسانت ها در سایت صد صدا بدون مینیمم میباشد.بدین معنا که شما جهت درخواست پورسانتهای کسب شده ، نیاز به رسیدن به مبلغ خاصی ندارید بلکه می توانید حتی اگر یک ریال در حساب کار بری خود دارید ، آنرا در خواست دهید.


اگر صاحب وبلاگ هستید :
یکی از لوگوها یا بنرهای ما را که در زیر قابل مشاهده می باشد انتخاب نموده و کد آنرا (که در کادر زیر هر لوگو و بنر قرار دارد) کپی نموده و داخل وبلاگ خود قرار دهید . اگر مایل به استفاده از این کدها و بنرها نیستید می توانید بصورت ساده ، از لینک زیر که لینک مخصوص بازاریابی شما می باشد استفاده نموده و آنرا در وبلاگ خود قرار دهید .
لینک مخصوص بازاریابی شما :http://www.cn3shop.com/?ref=aminferoz
این کدها و لینک مخصوص بازاریابی ، بازدید کننده را مستقیما به وبسایت ما و قسمت فروش CN3 هدایت خواهد کرد و چنانچه خریدی از این طریق انجام پذیرد ، پس از تایید خرید ، 40% از کمیسیون فروش آن )10 هزار تومان) به حساب کاربری شما در سایت افزوده خواهد شد.


اگر صاحب وبسایت هستید :
اگر مدیر وبسایت هستید نیز می توانید مانند مدیران وبلاگها یکی از لوگوها و یا بنرهای تبلیغاتی ما را انتخاب نموده و کد آنرا (که در کادر زیر هر لوگو و بنر قرار دارد) کپی نموده و داخل وبسایت خود قرار دهید . اگر مایل به استفاده از این کدها و بنرها نیستید می توانید بصورت ساده ، از لینک مخصوص بازاریابی خود (http://www.cn3shop.com/?ref=aminferoz) استفاده نموده و آنرا در وبلاگ خود قرار دهید . این کدها و لینک مخصوص بازاریابی ، بازدید کننده را مستقیما به وبسایت ما و قسمت فروش CN3 هدایت خواهد کرد و چنانچه خریدی از این طریق انجام پذیرد ، پس از تایید خرید ، 40% از کمیسیون فروش آن )10 هزار تومان) به حساب کاربری شما در سایت افزوده خواهد شد.


اگر بازاریاب هستید :
بازاریابان عزیز نیز می توانند جهت فروش CN3 و کمک به دیگران در جهت کسب درآمد از اینترنت ، با ما همکاری نموده و در این راستا پورسانت فوق العاده این محصول را نیر به خود اختصاص دهند . جهت بازاریابی این محصول گرانقدر می توانید از روشهای گوناگونی مانند : تبلیغات در سایتهای تبلیغاتی (پولی و رایگان) ، درج بنر و لوگو در سایتهای پر بازدید ، ارسال ایمیلهای تبلیغاتی ، معرفی دهان به دهان (Face To Face) و یا هر روش دیگری که خودتان صلاح می دانید استفاده نمایید . مهم این است که افرادیکه قصد معرفی به سایت را دارید باید حتما از طریق کد مخصوصتان (لوگو ، بنر و یا لینک بازاریابی خودتان) وارد سایت ما شوند تا کمیسیون خرید آنها مستقیما به شما تعلق گیرد.
در صورتیکه از ارسال ایمیلهای تبلیغاتی جهت بازاریابی و افزایش فروش استفا ده می نمایید می توانید لوگوها و بنرها را نیز در ایمیل خود قرار دهید.

از کجا شروع کنیم؟
گام اول : یکی از لوگوها و بنرهای خود را در سایت و یا وبلاگ و یا ایمیلهای تبلیغاتی خود قرار دهید (برای این کار می توانید به جای این بنرها ، فقط از لینک مخصوص بازاریابی خود نیز استفاده نمایید)
گام دوم: هر زمان که کسی از طریق لینک شما وارد سایت شده و ثبت نام کند ، به صورت اتومات یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد و شما را از این موضوع مطلع خواهد کرد . و سپس هر زمان که وی خرید خود را از سایت انجام دهد (حتی اگر 10 سال بعد باشد) 12 ساعت بعد از آن ، مجددا یک ایمیل برای شما ارسال خواهد شد که شما را از این موضوع مطلع نموده و مقدار پورسانتی که به شما تعلق می گیرد (40% معادل 10 هزار تومان) را به شما اطلاع خواهد داد . این مبلغ در همان لحظه به حساب شما در سایت منتقل می گردد و پس از درخواست شما ، در پایان هر هفته (پنج شنبه ها) توسط مدیر سایت به حساب بانکی شما (سیبا -سپهر) انتقال داده خواهد شد. در یک محاسبه ساده متوجه می شوید که با کمی تلاش در این زمینه شما می توانید ماهیانه بیش از یک میلیون تومان نیز درآمد کسب کنید ... هم اکنون نیز تعدادی از همکاران ما ماهانه درآمدی بیش از یک میلیون تومان دریافت می دارند و این باعث خوشنودی ما نیز هست ...


توضیحاتی در مورد پورسانتهای مربوط به خرید نقدی :
پورسانت افرادیکه از طریق لینک شما وارد سایت شده و محصول CN3 را به صورت نقدی
خریداری نماید ، غالبا پس از 24-12 ساعت (که صرف تایید خرید می گردد) به حساب شما در سایت اضافه خواهد شد .


توضیحاتی در مورد پورسانتهای مربوط به خرید اینترنتی :
پورسانت افرادیکه از طریق لینک شما وارد سایت شده و محصول CN3 را به صورت اینترنتی یا پستی خریداری نماید ، غالبا پس از یک هفته (یعنی دقیقا زمانیکه خریدار ، سفارش خود را از مامور پست دریافت نموده و وجه آنرا به مامور پست بپردازد. این زمان مکمکن است بیش از یک هفته نیز به طول انجامد) به حساب شما در سایت اضافه خواهد شد . اما چنانچه این محصول برگشت داده شود (یعنی سفارش دهنده آنرا دریافت ننماید) پورسانتی نیز به حساب شما منظور نخواهد شد