سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ خوب

صفحه خانگی پارسی یار درباره

. تصمیم گیری برای ازدواج (قسمت سوم $)

صمیمیت جسمی

 

·         آیا از طریقه ابراز محبت طرفتان رضایت دارید؟

·         آیا راحت درمورد سکس با طرفتان صحبت می کنید؟

·         آیا شک دارید که طرفتان به شما وفادار باشد؟ آیا طرفتان حسادت می کند؟ حسادت می تواند نشانه عدم اطمینان باشد. در یک رابطه موفق جایی برای بی اعتمادی نیست.

 

فرزندان

 

·         آیا درمورد اینکه کی بچه دار شوید با هم مشورت کرده اید؟ آیا در تعداد فرزندانی که می خواهید بیاورید با هم موافق هستید؟

·         آیا در نحوه بزرگ کردن بچه ها اتفاق نظر دارید؟

·         آیا درمورد نقش مذهب در زندگی خودتان و بچه هایتان موافق هستید؟

 

خانواده، دوستان و عادت های شخصی

 

·         نظر خانواده و دوستانتان درمورد طرف مورد نظرتان چیست؟ اگر آنها هم از رابطه تان حمایت کنند همه چیز خیلی بهتر و راحت تر خواهد بود.

·         درمورد خانواده و دوستان طرفتان چه احساسی دارید؟ بعد از ازدواج آنها هم بخشی از زندگی شما خواهند شد، پس باید با آنها کنار بیایید.

·         آیا درمورد نحوه گذراندن تعطیلات و اوقات فراغت خود اتفاق نظر دارید؟ نیازی نیست که همه زمان بیکاری خود را کنار هم بگذرانید اما باید درمورد اینکه چطور آنرا بگذرانید—در کنار هم یا به تنهایی-- با هم موافق باشید.

·         آیا رفتار و نحوه معاشرت طرفتان در اجتماع برایتان خوشایند است؟

·         آیا درمورد مسائل خانه داری مثلاً تمیزی خانه و امثال آن موافق هستید؟ درمورد داشتن حیوانات خانگی چطور؟

 

ازدواج تعهدی است که نباید در آن عجله به خرج دهید. همیشه باید آنقدر صبر کنید که هر دو شما آمادگی شروع آن را داشته باشید. بعد باید نگاهی عمیق و صادقانه به خودتان، رابطه تان، طرف مقابلتان و انتظارات هر کدام از شما از ازدواج بیندازید.

 

بد نیست که در این زمینه با یک مشاور مشورت کنید. حتی می توانید در کلاس های پیش از ازدواج شرکت کنید. اگر بتوانید آگاهانه و عاقلانه برای ازدواج وارد عمل شوید، شک نکنید که رابطه ای فوق العاده قوی و بادوام خواهید داشت.

به امید ازدواج موفق