سفارش تبلیغ
صبا ویژن

وبلاگ خوب

صفحه خانگی پارسی یار درباره

چگونه در اولین دیدارها با نامزدتان برتری خود را نشان دهید!

اولین برخورد همیشه تاثیرگذارترین برخورد است. برای اولین قرار ملاقات با شریک زندگیتان قوانینی وجود دارد که به شما کمک می کند ،بهترین باشید.

 

زمانی که برای اولین بار میخواهید با نامزدتان بیرون بروید چه احساسی دارید؟ این اولین دفعه‌‌‌ی است که به طور رسمى‌از شما دعوت مى‌کند که با هم به بیرون مى‌روید ، از همه مهم تر خودتان دو نفر تنها هستید ، در وحله‌‌‌ی اول از این کار استقبال مى‌کنید و‌‌‌یک شور خاصی را در قلب خود احساس مى‌کنید اما استرس خیلی زیادی هم دارید . چطور با او رفتار کنید ؟ در مورد چه مطلبی با هم صحبت کنید ؟ چه چیزی بپوشید ؟ نگران نباشید!! ما همه‌‌‌ی این موارد را برای شما توضیح مى‌دهیم تا اینکه در اولین ملاقاتتان چه رفتاری باید داشته باشید ؟ و تاثیری را که مى‌خواهیدبر روی طرف مقابلتان بگذارید .
 
1. در اولین مرحله‌‌‌ی باید بر استرس خود غلبه کنید ، دل پیچه ، سردی دست‌‌هایتان ، خشکی گلو اینها همه‌‌‌ی نشانه‌‌های طبیعی از استرس است که در اولین روز دیدار با آنها مواجه مى‌شوید . اما زیاد نگران این شرایط نباشید و در مخفی کردن و پوشاندن این احساسات سعی نکنید ، چون به هر حال تا لحظه‌‌‌ی دیدار و ملاقات استرس را دارید . اما برای اینکه آرام شوید به خود بگوئید او هم مثل من الان چنین حسی را دارد ، دانستن این موضوع تا حد زیادی به شما آرامشمى‌بخشد . اگر استرس تان به حدی است که نمى‌توانید کاری انجام دهید توصیه مى‌کنیم به حمام برویدو دوش بگیرید و مدتی را در زیر آب بایستید ، بعد از اینگه از حمام بیرون آمدید خود را سرگرم کنید تا استرستان فراموش شود کارهای مثل خشک کردن موهایتان ، مدل دادن به آنها ، لاک زدن ناخن‌‌هایتان ، این کارها علاوه بر اینکه باعث مى‌شود تا شما استرس خود را فراموش کنید سبب اعتماد به نفس نیز در شما مى‌شود ، زیرا زیبایی و زیبا بودن به هر انسانی اعتماد به نفس مى‌بخشد .
 
2. این اولین دیدار شماست ، پس تا مى‌توانید اعتماد به نفس خود را حفظ کنید تا بتوانید با حرکات خود طرف مقابلتان را مجذوب خود کنید . از لباس‌‌های خیلی تجملاتی پرهیز کنید نه خیلی ساده و نه خیلی پیراسته کفش‌‌هایی با پاشنه‌‌های خیلی بلند نیز نپوشید ، آرایش زیاد هم نداشته باشید ، حتی اگر هم فکر مى‌کنید که فقط با آرایش زیاد زیبا خواهید بود اما در دیدار اول این کار را انجام ندهید، زیرا آرایش زیاد این تداعی را برای طرف مقابلتان ایجاد خواهد کرد که شما صورت واقعی خود را از او پنهان مى‌کنید ، اجازه ندهید او این تفکر و تفکرات منفی دیگری را نسبت به شما داشته باشد ، بگذارید او شما را با صورت واقعی خودتان ببیند در این صورت احساس نزدیکی بیشتری به شما خواهد داشت . آرایش داشته باشید اما نه خیلی زیاد و در حد افراطی .
 
3. در زمان دیدار به هر لحظه‌‌‌ی خود دقت داشته باشید ، لحظه‌‌‌ی اول که‌‌‌یکدیگر را مى‌بینید ، لحظه‌‌‌ی فراموش نشدنی است که بعدها این لحظه را با شوق و اشتیاق هر چه بیشتر برای دیگری تعریف مى‌کنید . این احساس زیبا را با تمام قلبتان حس کنید ، زیرا هر رویای مدت کوتاهی دوام دارد و زمانی که این سحر و جادو تمام مى‌شود و بیدار مى‌شوید ، دیگر حسرت آن لحظه‌‌ها را نداشته باشید . به هیچ چیز دیگر فکر نکنید فقط به این موضوع فکر کنید که اکنون در کنار هم هستید . مثلا به این فکر نکنید که وای الان چه شکلی هستم یا .....
 
4. در اولین دیدار مسائلی هست که نباید راجع به آنها صحبت کنید و‌‌‌یا اعمال و کارهای هست که نباید آنها را انجام دهید : حال برایتان این قوانین را شرح مى‌دهیم :
 قانون اول : در اولین دیدار راجع به حالات روحی خود هرگز صحبت نکنید زیرا با این تعاریف ، مخاطب خود را خسته مى‌کنید ، و باعث مى‌شوید که او از شما دوری کند و مایل به این باشد که این دیدار و این گفتگو را هر چه زودتر به پایان برساند وپس در اولین ملاقات خود تا مى‌توانید از این صحبت‌‌ها پرهیز کنید .
قانون دوم : در زندگی طرف مقابلتان زیاد کندوکاو نکنید و در پی این نباشید که اطلاعات زیادی از زندگی او در جلسه‌‌‌ی اول بدست بیاورید . زیرا این کار باعث مى‌شود که این دیدار اولین و آخرین دیدار او با شما باشد. 
قانون سوم : از گذشته خود و از اتفاقات منفی که در زندگی تان رخ داده و از تجربه‌‌های تلخی که احتمالا در دوستی‌‌های گذشته تان داشته اید و از گفتن مسائلی از این قبیل بپرهیزید . دلیلی ندارد که بخواهید زندگی گذشته تان را برای کسی تعریف کنید و‌‌‌ یا اگر مى‌خواهید این کار را انجام دهید برای هر شخصی این راز‌‌ها را عنوان نکنید زیرا هر کسی قابل اعتماد نیست و ممکن است در آینده با همین تعاریف تان برعلیه شما شوند و بعدها از شما انتقاد کنند .
 قانون چهار : کاملا عادی رفتار کنید سعی نکنید به موضوع‌‌هایی که خنده دار نیستند و او تعریف مى‌کند برای اینکه او را ناراحت نکنید بخندید ، اگر چیزی را متوجه نشدید و درست نشنیده اید ، جواب ندهید . و الکی نخندید .
 قانون پنجم : هیچ گاه در جلسه‌‌‌ی اول ، اجازه ندهید که روابطتان بیشتر از‌‌‌یک دست دادن معمولی فراتر رود ، به او اجازه ندهید شما را ببوسد و‌‌‌ یا در آغوش بگیرد.